Ons retourbeleid
We nemen kwesties op het gebied van hygiëne, gezondheid en veiligheid erg serieus. Onze pruiken & ponytails worden beschouwd als hygiëne producten. Vanuit hygiënisch oogpunt mogen deze daarom niet geretourneerd worden. In verband met hygiëne en productie op maat zijn pruiken en ponytails uitgezonderd van het herroepingsrecht. Het annuleren van een lopende bestelling is niet mogelijk.
Onze pruiken en daarbij horende personalisatie-opties vallen onder maatwerk. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. Mocht je een pruik met spoed nodig hebben of verwacht je deze de volgende dag in huis? Neem dan eerst contact met ons op om de afhaalmogelijkheden te bespreken. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van het postbedrijf en kunnen geen garantie bieden dat een bestelling op tijd wordt geleverd. Dit valt onder de verantwoordelijkheid van de klant.
100% tevredenheidsgarantie
Twijfel je over een kleur of pruik? Je bent van harte welkom om vrijblijvend de modellen bij ons op kantoor in Amstelveen te komen passen. Wij nemen alle tijd voor je zodat we zeker weten dat je tevreden bent. Zo kun je met een gerust hart een pruik bestellen via onze website. Lees meer over de pasafspraak. In verband met het coronavirus is het ook mogelijk om een videosessie in te plannen. Neem contact met ons op via WhatsApp voor de beschikbare data en tijden & verzeker jezelf van een afspraak!
Hoe werkt het retourproces voor de overige producten (zoals accessoires)?
Tot 14 dagen na het ontvangen van een bestelling heb je recht op bedenktijd. Binnen deze periode kun je de overeenkomst ontbinden door na ontvangst van het laatst geleverde product schriftelijk aan Adore My Wig kenbaar te maken welke producten je wilt retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via info@adoremywig.nl of WhatsApp.
Je ontvangt zo spoedig mogelijk een terugkoppeling op je retouraanvraag per mail met daarin de verdere instructies en retourgegevens.
Binnen 14 dagen na dit schriftelijk contact met Adore My Wig, dien je het betreffende product retour te zenden naar Adore My Wig.
Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.
Het product dient met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Adore My Wig geretourneerd worden. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten zal binnen 14 dagen teruggestort worden, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.
Waarom mag mijn pruik niet geretourneerd worden?
Bij Adore My Wig staat kwaliteit op de eerste plek. Al onze producten ondergaan een zeer strikte kwaliteitscontrole vóór productie, tijdens productie en vóór verzending.
Wanneer wij deze optie wel zouden aanbieden, zou dit betekenen dat er een kans bestaat dat je een pruik koopt die is geretourneerd. Dit is absoluut niet wat wij willen voor onze klanten. Door strenge regels te hanteren kunnen wij garanderen dat elke pruik nieuw, fris en schoon is, waarbij strikte hygiënische richtlijnen zijn nageleefd. Bekijk ook onze algemene voorwaarden.
Ik heb een verkeerde kleur besteld, wat nu?
Wij begrijpen dat het lastig is om de juiste kleur te kiezen. Neem daarom altijd bij twijfel vooraf contact met ons op. Onze hairbuddies helpen je graag verder! Helaas kunnen wij wegens onze stricte hygienemaatregelen geen pruiken retour nemen.Moet ik de retourkosten zelf betalen?
De kosten voor retour naar de webwinkel Adore My Wig zijn voor eigen rekening. Wij raden aan om jouw pakket met Track & Trace code te versturen zodat je pakket traceerbaar is. De actuele tarieven van je gewenste vervoerder staan op de website. Adore my Wig is niet verantwoordelijk voor vermiste retour-pakketten.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
De kosten voor retour naar de webwinkel Adore My Wig zijn voor eigen rekening. Wij wachten met terugbetalen tot het product in goede orde ontvangen is, waarna het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort wordt. Eventueel worden de extra betaalkosten wel in rekening gebracht bij een annulering.
Voor de terugbetaling zal er gebruik gemaakt worden van het betaalmiddel dat je eerder hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode.