Adore My Wig
Alle prijzen op onze site zijn exclusief verzendkosten. Lees hieronder alles over bestellen en bezorgen bij Adore My Wig.
Hoelang is de levertijd?
De verwachte levertijd van Adore My Wig's collectie is 1-3 werkdagen. Wanneer je voor 14:00 uur een bestelling plaatst, wordt het pakketje dezelfde dag verzonden met PostNL. Mocht je voor een extra customized optie gekozen hebben, houd dan rekening met +1 werkdag. Je ontvangt per mail een track & trace code, zodat je altijd je pakketje kunt volgen op de website van de vervoerder.
Let op: Helaas kunnen wij niet garanderen dat je jouw bestelling binnen drie werkdagen ontvangt, omdat wij afhankelijk zijn van het postbedrijf. Wij doen uiteraard ons uiterste best om het pakketje zo spoedig mogelijk te verzenden. In verband met corona adviseren wij om de track & trace in de gaten te houden voor de actuele bezorgdatum.
Voor Jon Renau bestellingen hanteren wij een levertijd van 5-15 werkdagen.
Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten zijn incl. afhandelingskosten.
Nederland € 5,99
Europa € 14,99
Wereld € 25,99
Verzending binnen Nederland en België is gratis boven de 200 euro.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja zeker! Je ontvangt een e-mail ter bevestiging na betaling. Vervolgens verstuurt Adore My Wig een tweede e-mail zodra jouw bestelling is verzonden met daarin de Track & Trace code en link. Via deze weg kun jij je bestelling volgen.
Mijn Track & Trace code geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Neem gelijk even contact op met onze klantenservice.
Mijn Track & Trace code werkt niet.
Stuur ons een berichtje via WhatsApp!
Mijn pakket ligt op een afhaalpunt. Ik ben niet in staat om deze op te halen. Krijg ik mijn geld terug?
Ben je niet thuis tijdens de eerste bezorgpoging? Dan wordt jouw pakket afgeleverd op een afhaalpunt. Je hebt twee weken om deze op te halen. Het is je eigen verantwoordelijkheid om binnen deze twee weken je pakketje op te halen. Mocht het pakketje weer retour bij ons komen, dan zullen wij enkel het aankoopbedrag vergoeden.
Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven, kan ik deze wijzigen?
Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat het verzendadres correct wordt opgegeven. Mocht je een verkeerd afleveradres hebben opgegeven, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd in de e-mail het juiste afleveradres + ordernummer.
We kunnen echter niet garanderen dat we het verzendadres voor je kunnen wijzigen, omdat het kan voorkomen dat je order al is verwerkt. Uiteraard doen we ons uiterste best om de wijziging alsnog door te voeren. Annuleringen van bestellingen zijn niet mogelijk.
Ik twijfel nog over een kleur of pruik. Wat nu?
Wij bieden een 100% tevredenheidsgarantie. Dit houdt in dat je van harte welkom bent om vrijblijvend de modellen bij ons op kantoor te komen passen. Wij nemen alle tijd voor je zodat we zeker weten dat je tevreden bent. Zo kun je met een gerust hart een pruik bestellen via onze website. Neem contact met ons op via WhatsApp voor de beschikbare data en tijden & verzeker jezelf van een afspraak! Lukt het niet om langs te komen? Dan plannen we een videogesprek in.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja zeker. Het is mogelijk om je bestelling op te komen halen bij ons op kantoor in Amstelveen. Dit kan echter alleen op afspraak. Neem hiervoor vooraf contact met ons op via WhatsApp!